czwartek, 10 września 2015

Be active - Asssiek na sportowo

"Dziś zrób to czego innym się nie chce a jutro będziesz miał to czego inni pragną"

Ostatni miesiąc wakacji mija mi w zastraszającym tempie. Dni przepływają mi przez palce i zanim zdołam się obejrzeć to będę musiała zacząć porządkować swoje życie do wyjazdu na uczelnię. Dlatego korzystam z ostatnich wolnych i przede wszystkim słonecznych dni. Tak było również i dzisiaj. 
Obudziłam się i od razu wiedziałam, że dziś jest jeden z dobrych dni. Razem z promieniami słońca do mojego pokoju sączyło się delikatne ciepło już wrześniowego poranka. Ostatnio codziennie padało i to była naprawdę miła odmiana. Z resztą jak można się nie cieszyć z takiej pogody. To dało mi naprawdę sporo energii, którą musiałam jakoś spożytkować. 
Ćwiczę w domu codziennie od kilku tygodni. Jest to jedna z lepszych form aktywności fizycznej i cieszę się z tego jak moje ciało powoli się zmienia. Przez tych parę tygodni udało mi się zgubić kilka centymetrów w obwodach, jak również zauważyłam, że staję się silniejsza i bardziej wytrzymała.
Normalnie ćwiczę w domu, dobijając tym mieszkańców, ale dzisiaj dosłownie wyrzuciłam piłkę przez okno i postanowiłam korzystać ze słoneczka. I wtedy właśnie do mojej "łepetynki"wpadł genialny pomysł. Połączyłam ćwiczenia razem z moim blogiem i tak powstały zdjęcia z mojego "treningu". I choć zazwyczaj ćwiczę około 30-40 minut to dziś trening jak i zdjęcia trwały coś około <wow> 3 godzin. Po zakończeniu całego przedsięwzięcia byłam zmęczona, ale zadowolona z efektów, które przedstawiam Wam poniżej. Miłego oglądania. :)



  















BIUSTONOSZ - LIDL | LEGGINSY - DOMYOS | BUTY - DECATHLON | PIŁKA DO FITNESSU - DOMYOS | CIĘŻARKI "KULE" - BIEDRONKA

ZAPRASZAM do lajkowania FanPage'a, obserwowania na Instagramie i Snapchatcie (@kidagasz "Asssiek")

97 komentarzy:

  1. Świetny i motywujący wpis kochana ! Masz cudowną figurę. Ja jakoś nie mogę się zmotywować aby znów wrócić do treningów. :( Rok ciężkiej pracy poszedł na marne. Śliczne i ciekawe zdjęcia. Życzę wytrwałości i systematyczności w tym co robisz ! :)
    www.fashionsiden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jest zacząć po przerwie. Sama miałam dość długą, bo ponad dwuletnią, ale powiem szczerze opłacało się ^^ Mam nadzieję, że i tobie uda się powrócić do formy i tak jak ja będziesz czerpała z tego samą przyjemność :)

      Usuń
  2. Brawo - oby tak dalej! :)
    zycie ci udanej reszty wakacji, powodzenia na studiach no i wiekszej jeszcze motywacji do dzialania! :)

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywujesz moja droga :)
    Ciekawe figury, niekiedy zabawne ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderful fitness inspiration! Being physically active is important for our health.
    You look very fit!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna!. Cudowna figura :) Kocham twojego bloga <3

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Motywuje do ćwiczeń ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis, zazdroszczę figury :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, polecam spróbować, bo ćwiczenia nie są trudne tylko wpływają na nas pozytywnie :)

      Usuń
  8. Świetny post, masz świetną figurę. Ja póki co, ćwiczę tylko w szkole (łącznie 7-8 godzin lekcyjnych w tygodniu).

    Zapraszam na konkurs!
    KONKURS-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na studiach nie mam już wf, ale zawsze na zajęciach sportowych w szkole się obijałam i wolałam chodzić na inne treningi po lekcjach :)

      Usuń
  9. Bardzo motywujący wpis . Masz świetną figurę ;*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Motywacja się przyda ;)
    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetną figurę :) Ja rzadko kiedy ćwiczę dłużej niż pół godziny dziennie, a co dopiero trzy :)
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jednorazowa taka akcja :) Zazwyczaj jest to jakieś 40 minut :)

      Usuń
  12. No no, ciałko jak z okładki magazynu sportowego. Gratuluję wytrwałości i pięknej sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ale do ciała z okładki to mi jeszcze daleko :)

      Usuń
  13. Jaką ty masz świetną figurę! :o
    tym wpisem zmotywowałaś mnie do wzięcia się w garść, bo ostatnie czasy bardzo odpuściłam sobie pracę nad sobą i ćwiczenia i widząc takie zdjęcia coś do mnie dotarło, że w końcu muszę do tego wrócić!

    zapraszam do siebie :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się zmotywować Ciebie do pracy nad sobą. A przecież nie ma nic lepszego jak uśmiech na twarzy po zakończonym treningu :)

      Usuń
  14. Świetna figura :) Piękna pogoda! No u mnie wczoraj też ładnie, ale nie aż tak ;) Ćwiczenia dodają mnóstwo energii, ładne zdjęcia ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cudną masz figurkę! wytrwałości w ćwiczeniach :) świetny, motywujący wpis! zaczynam mieć wyrzuty sumienia, że od 2 dni nie ćwiczyłam :D

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, tematyczny post! Piękna figura! :)
    -> http://fridayp.blogspot.com/ <-
    zapraszam, dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super motywujacy post!
    Ja cwiczylam od ponad miesiaca, a teraz niestety brakuje mi czasu..
    Zapraszam na nowy post - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygladasz, ja takze uwielbiam aktywnosc fiyczna, REWELACYJNY sposob na spedzanie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetną figurę, oby tak dalej *-*

    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Do cudowności mu jeszcze daleko, ale bardzo dziękuję ^^

      Usuń
  21. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA

    Obs za obs? napisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Niestety nie bawię się w obs za obs

      Usuń
  22. Zazdroszczę Ci motywacji! Mnie niestety nic nie jest w stanie ruszyć do ćwiczeń :D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się nie chciało, ale się zmotywowałam i dzięki temu jestem szczęśliwsza ^^

      Usuń
  23. Jejku jaka figura! <3 Zazdroszczę!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna figura <3 ja najbardziej lubię planki - dają u mnie najlepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Każdy ma swój sposób na najlepsze ćwiczenia ^^

      Usuń
  25. Wspaniala figura, i jakie motywujące zdjęcia! Ćwiczenie na zewnątrz jest chyba najprzyjemniejsze :3

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ćwiczenia na świeżym powietrzu to coś niesamowitego :)

      Usuń
  26. Ależ Ty jesteś wysportowana - świetną masz figurę! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo lubię ćwiczyć, gorzej u mnie z zachowaniem diety, uwielbiam słodycze :D Ostatnio wytrwałam tydzień bez słodyczy mam nadzieję, że uda mi się miesiąc :) Masz idealną figurę!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie postanowiłam, że tylko ograniczę słodycze. Staram się jeść ich naprawdę mało i ostatnio mimo, że troszeczkę po grzeszyłam to nadal staram się trzymać limitów :)

      Usuń
  28. Ciało pierwsza klasa, podziwiam figurę :)

    Zapraszam do mnie: http://fortluc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogę się napatrzeć!I ta pupa<3
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post. Ja jakoś nie umiem sie zmotywować i przestaje bo 2-3 dniach :(
    Jaka piekna figura,jejku

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz nie dwa mam problemy i chcę przestać, ale potem patrzę na efekty jakie powstają i powracam do ćwiczeń ^^

      Usuń
  31. jejku jaką ty masz cudowną figurę!
    aż mi się ćwiczyć zachciało ^^
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, że zachciało Ci się ćwiczyć ^^

      Usuń
  32. Podziwiam cię za motywację i wytrwałość, oby tak dalej!:)
    somethingforyou0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej również planuję ćwiczyć, bo to uzależnia :)

      Usuń
  33. Figurę masz idealną. Powodzenia na studiach.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku ale z cb sprężynka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. sport to zdrowie i każdy powinien na ćwiczenia znaleźć chwilkę czasu ;) ja po ćwiczeniach mam cudowny humor ;) pozdrawiam cieplutko , młoda mama z bloga http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po ćwiczeniach mam cudowny humor i ochotę do działania ^^

      Usuń
  36. Motywujesz ślicznotko!
    Masz cudowną figurę *.*
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne ćwiczenia, na 100% się przydadzą ;)
    Jaka ty chuda jesteś O.O
    soniavanblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudowna figura ! Szkoda że mi brak motywacji na razie ;( Ćwiczenia świetne, muszę chyba w końcu kupić piłkę ;)

    Obserwuję i zapraszam :

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo nawet samo siedzenie na piłce dobrze wpływa na nasz kręgosłup :)

      Usuń
  39. Duża dawka motywacji haha :D masz genialna figurę, naprawdę.

    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjecia cudne! *,* Post świetny, bardzo motywuje :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/09/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Aśka ale ty masz figurę! WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  42. suuuper ! może wspólna obserwacja ? daj znać u mnie na blogu justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niestety nie bawię się w obs=obs, ale chętnie odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  43. Cieszę się, że podoba Ci się mój blog ^^

    OdpowiedzUsuń

Dears
thanks for your comments on my page. I love to read your kind words from you.
If you want to invite me to your blog - please leave a link. Gladly I'll check to you.
Kisses xoxoxo